Gra Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon Portal Games

Symbol: 83737
Dostępność: 9 szt.
50.40 63.00 -20%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
50.4
Do końca promocji pozostało:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Zamów w ciągu
a paczkę wyślemy dziś
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
15
  • InPost Paczkomat 24/7 15
  • Kurier 17.8
Więcej o produkcie
Waga
0.577 kg
EAN:
5902560383737

Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon to kooperacyjna gra karciana autorstwa Joanny Kijanki (Osadnicy: Królestwa Północy), zainspirowana kultową serią książek Andrzeja Pilipiuka. Stało się! Pijak, zawadiaka, ale przede wszystkim pogromca potworów Jakub Wędrowycz wyrusza na kolejne łowy. Tym razem nie będzie sam, bo towarzyszą mu Józwa i Semen! W Jakubie Wędrowyczu połączycie siły i wspólnie staniecie przeciwko wynaturzonemu bestialstwu. Każdy z was będzie wykorzystywał karty do wykonywania akcji swojej postaci, a inni gracze będą mogli je wspierać swoimi kartami. W zależności od wyboru postaci oraz Przywódcy przeciwników rozgrywka przybierze zupełnie inną dynamikę. Wiele możliwych połączeń pomiędzy kartami zapewni wam różnorodność dostępnych zdolności, a poziom trudności rozgrywki będziecie mogli ustalić wedle własnych preferencji. Walczcie z potworami, brońcie lokacji i zdobywajcie flaszki, bo to one dadzą wam siły witalne!

Dzień jak co dzień

Drzwi knajpy otwarły się z hukiem. Jakub wszedł do środka, roznosząc błoto brudnymi buciorami. Przy stoliku obok okna siedział Semen, sącząc trzecie dzisiaj piwo. Dochodziło południe. Łowca przysiadł się do starego druha, bezceremonialnie rzucając na blat worek po kartoflach. Co tam mamy? - zapytał Semen. Nic specjalnego - odparł Jakub - głowa ghula, ot co. Namnożyło się ostatnio tego diabelstwa, trzeba zrobić z nim porządek. Ale zanim ruszymy, polej trochę bimberku. Trzeba wzmocnić siły witalne.

Przygotowanie

Po wyborze wrogiego Przywódcy Drakuli albo Diabła połóżcie na środku stołu jego kartę. Przywódca będzie miał tym więcej punktów Życia i Pancerza, im więcej zasiądzie was do gry. Obok Przywódcy połóżcie przetasowaną talię jego Ataków, z kolei nad nim talię jego Popleczników. Następnie umieśćcie na blacie 2 karty Lokacji (Knajpę i Cmentarz). Teraz niech każdy z was położy przed sobą kartę wybranej Postaci, a obok niej 2 karty Popleczników. Ci Poplecznicy będą w zwarciu z waszymi Postaciami. Na końcu potasujcie ze sobą po 12 kart Przedmiotów każdej Postaci biorącej udział w grze, tworząc z nich unikatową talię.

Walka z plugastwem

Każdy z was będzie rozgrywał swoją turę według tych samych kroków. Na początku musicie zagrać 1 kartę Przedmiotu. W tym czasie inni gracze mogą wam pomóc, rzucając 1 kartę ze swojej ręki jako Wsparcie. Pamiętajcie jednak, że każdy Wspierający będzie musiał rozpatrzyć reakcje Popleczników będących z nim w zwarciu. Kiedy już zaatakujecie, przychodzi czas na waszych wrogów! Najpierw atakują was Poplecznicy w zwarciu, następnie pociągnijcie kartę Ataku Przywódcy i rozpatrzcie jej efekt, a na końcu dobierzcie tyle nowych kart Popleczników, ile wskazuje karta Cmentarza.

Zwycięstwo albo śmierć

Pamiętajcie, że wasze akcje nie ograniczają się tylko do ataków! Możecie Przebijać waszych wrogów, niwelując ich pancerz, albo Dezorientować, przez co nie będą oni zdolni do żadnych akcji. Skupcie główną uwagę na Przywódcy wygracie tylko wtedy, kiedy jego punkty Życia spadną do zera. Musicie się jednak spieszyć, bo o wiele łatwiej przyjdzie wam ponieść klęskę! Przegracie od razu, kiedy ktokolwiek z was zostanie pokonany albo nie będzie miał na ręku kart Przedmiotów, by wykonać akcję. Przegracie również wtedy, kiedy Przywódcy skończą się karty ataku!

Atuty:

  • Kooperacyjna karcianka autorstwa Joanny Kijanki (Osadnicy: Królestwa Północy), oparta na kultowej serii książek Andrzeja Pilipiuka;
  • Wiele możliwych kombinacji w wyborze postaci i wrogów, czyniących każdą rozgrywkę zupełnie inną od poprzedniej;
  • Wciel się w legendarnego Jakuba Wędrowycza lub jednego z jego kompanów i razem z przyjaciółmi staw czoło wynaturzonemu bestialstwu!
Informacje o produkcie
Nr katalogowy

83737              

Rodzaj Gry karciane
Min. liczba graczy 2
Max. liczba graczy 4
Czas gry 45 min
Wersja Podstawa
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 14 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 5 kart Postaci
  • 60 kart Przedmiotu (po 12 dla każdej Postaci)
  • 2 karty Przywódców (Drakula i Diabeł)
  • 11 kart Ataku (5 kart Drakuli i 6 kart Diabła)
  • 30 kart Poplecznika
  • 1 karta Lokacji (Las Krzyży)
  • 1 karta Przytułku (Remiza)
  • 35 żetonów Życia
  • 15 żetonów Flaszek
  • 13 żetonów Nawiedzenia
  • 5 żetonów Dezorientacji
  • 25 żetonów Pancerza
  • 1 żeton Pierwszego Gracza
  • 1 Licznik Przywódcy
Pozostałe parametry

Wymiary kart: 110 karty 63 x 88 mm (2 paczki koszulek Portal Games Std.A)

Parametry:
Wymagania wiekowe:
od 14 lat
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: