Gra Kocia klątwa Rebel
Symbol:
18367
Dostępność:
4
szt.
56.10
66.00
-15%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
52.8
Do końca promocji pozostało:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
3 dni
Cena przesyłki:
15
Więcej o produkcie
Waga
0.29 kg
EAN:
5902650618367
Kocia klątwa
Znajdź właściwe słowo - we właściwym momencie!
Otwórz pudełko i odkryj tajne hasło, a następnie pomóż innym je odgadnąć na podstawie dokładnie tylu wskazówek, ile wskazuje karta. Jeśli przeciwnicy domyślą się zbyt szybko, zgarną Ci punkty sprzed nosa, ale uważaj - starannie dobieraj słowa, bo jeśli Twoje podpowiedzi zostaną uznane za nieprecyzyjne, możesz paść ofiarą Kociej klątwy!
W tej niebanalnej grze skojarzeniowej starasz się zdobyć więcej punktów niż przeciwnicy, podając właściwe hasła i dając wskazówki, które pozwolą odgadywać je innym. Kluczem do zwycięstwa jest bystry umysł i mądre dawkowanie kolejnych podpowiedzi.
Na czym to polega?
- W każdej rundzie jeden z graczy będzie wymyślał podpowiedzi dla pozostałych. W tym celu odkrywa pierwszą kartę z puli i wybiera hasło do odgadnięcia.
- Tył kolejnej karty wskazuje, ile podpowiedzi ma do wykorzystania aktywny gracz. Zależy mu, by pozostali odgadli hasło na podstawie dokładnie takiej liczby wskazówek.
- Swoich podpowiedzi udziela pojedynczo. Muszą składać się one dokładnie z jednego słowa i być wyraźnie związane z hasłem, którego dotyczą.
- Jeśli hasło zostało odgadnięte na podstawie dokładnie tylu wskazówek, ile określono na karcie, punkty otrzymuje zarówno odgadujący, jak i podpowiadający. Jeśli komuś udało się odgadnąć hasło szybciej, sam zgarnia nagrodę.
- Podpowiedzi muszą być związane z hasłem. Jeśli większość grupy uzna, że wskazówki gracza były zbyt mało precyzyjne, otrzyma on kafelek kociej klątwy. Ta przechodnia kara sprawia, że jej właściciel straci 4 punkty pod koniec gry.
- Zwycięża osoba, która zgromadzi najwięcej punktów po dwóch kolejkach podpowiedzi.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- To prosta i angażująca gra imprezowa, w której nieustannie lawirujemy między naprowadzeniem innych na nasz tok myślenia a próbą skierowania ich myśli na inne tory... przynajmniej na jakiś czas.
- Wspólna zabawa ze skojarzeniami doskonale pobudza naszą wyobraźnię i pozwala jeszcze lepiej poznać pozostałych i uczestników.
- Na kartach znajduje się aż 880 słów, co razem ze specjalnym mechanizmem ograniczenia wyboru aktualnego hasła zapewnia mnóstwo unikalnych rozgrywek.
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
18367 |
Rodzaj | Rodzinne i towarzyskie Gry karciane |
Min. liczba graczy | 3 |
Max. liczba graczy | 6 |
Czas gry | 30 min |
Wersja | Podstawa |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 12 lat |
Materiał | Tektura |
Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
Produkt na baterie | Nie |
Baterie w zestawie | Nie |
Zasilanie | Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
|
Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 10 x 16 x 4 cm |
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.