Gra Zręcznościowa Uciekające Marchewki LEAN Toys

Symbol: 1938
Dostępność: 87 szt.
12.80 16.00 -20%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
12.8
Do końca promocji pozostało:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
15
  • InPost Paczkomat 24/7 15
  • Kurier 17.8
Więcej o produkcie
Waga
2 kg
EAN:
5905214979775


Gra Zręcznościowa Uciekające Marchewki 

Gra zręcznościowa skaczące marchewki to wspaniała propozycja gry dla całej rodziny.

 

Zasady gry:

Naciągnij ściankę do tyłu i przytrzymaj.

Zabezpiecz ją wkładając w okrągłe wgłębienie średniej wielkości marchewkę (niebieska).

Teraz możesz powoli puścić ściankę:

- ułóż losowo na planszy pozostałe marchewki

- wyjmij niebieską marchewkę i również postaw ją na planszy

- delikatnie puść ściankę tak aby oparła się na wszystkich marchewkach.


Tryb Gry 1

- zdobądź jak najwięcej punktów:

- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz

- w każdej turze gracze wyjmują po jednej marchewce

- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć

(może również pominąć swój ruch)

Nie można natomiast wybrać już innej marchewki

- jeżeli gracz usunie marchewkę, a ścianka nie przekroczy wyznaczonego na boku planszy znaku to może on wtedy

zatrzymać swoją zdobycz

- jeżeli ścianka przekroczy znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również

odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy w trakcie tego ruchu).

Dodatkowo gracz ponosi 3 punktową karę.

Jeżeli na jego koncie nie znajduje się taka liczba punktów - oddaje wszystko co ma

- można pomijać kolejki

- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3 razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch

- zabawa trwa do momentu, w którym na planszy pozostaje liczba marchewek równa liczbie graczy np: grają 4 osoby,

więc gra kończy się z momentem, w którym na planszy pozostały 4 marchewki

- policzcie zdobyte marchewki i zamieńcie je na punkty.

Gracz z największą liczbą punktów wygrywa! 

 

Marchewka Pomarańczowa - 3 pkt x 15
Marchewka Niebieska - 2 pkt x 15
Marchewka Zielona - 1 pkt x 15

 

 

Tryb Gry 2

- odblokuj pułapkę poprzez wyciąganie marchewek w odpowiedniej kolejności:

- każdy gracz wybiera losowo kartę [6 w zestawie]

- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz

- gracze będą eliminować po jednej marchewce w kolejności wskazanej przez wylosowaną kartę

- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki

- kolejno wyciągane marchewki należy umieszczać na karcie

- marchewki nie wybrane w odpowiedniej kolejności należy umieszczać obok karty

- jeżeli ścianka przekroczy boczny znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły

z planszy w trakcie tego ruchu). Gracz musi dodatkowo odstawić na bok wszystkie marchewki znajdujące się na karcie i zaczyna zbierać je od nowa

- można pomijać kolejki

- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch

- gracz, który jako pierwszy wypełni swoją kartę "odblokowuje pułapkę" i wygrywa!


Wymiary kartonu:

33 cm x 22 cm x 4,5 cm

 

Informacje o produkcie
Długość towaru w centymetrach 25
Ostrzeżenie! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat
Płeć unisex
Wiek 3+
Wysokość towaru w centymetrach 35
Szerokość towaru w centymetrach 8
Waga gabarytowa w gramach 1166.67
Parametry:
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: