Karta graficzna GeForce RTX 5070 EAGLE OC ICE SFF 12G 192BIT GDDR7 3DP/HDMI Gigabyte

Symbol: GV-N5070EAGLEOC ICE-12GD
Dostępność: 30 szt.
2692.68 3846.68 -30%
Do końca promocji pozostało:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Przeważnie wysyłamy do: 24 godziny
Cena przesyłki:
0
  • Kurier 0
  • InPost Paczkomat 24/7 0
  • DPD PickUp 0
Więcej o produkcie
Waga
1.52 kg
EAN:
4719331355777

System chłodzenia WINDFORCE zapewnia wyjątkową wydajność termiczną dzięki połączeniu najnowocześniejszych technologii. Posiada żelowy termoprzewodzący żel klasy serwerowej, innowacyjne wentylatory Hawk z naprzemiennym wirowaniem, kompozytowe miedziane rurki cieplne, dużą miedzianą płytę, aktywne wentylatory 3D i chłodzenie ekranu.

Inspiracją dla serii EAGLE jest połączenie pancerników lotniczych i elementów science fiction. Jej wyjątkowe zakrzywione kontury wyznaczają opływowy wygląd, uzupełniony liniami segmentowymi przypominającymi rozmontowane elementy pokładu, przywodzącymi na myśl skomplikowaną strukturę statku kosmicznego. Ten projekt wypełnia ogólną estetykę bogatym klimatem kosmicznej technologii, prezentując futurystyczną estetykę i kunszt wykonania w każdym szczególe.

Informacje o produkcie
Model

GV-N5070EAGLEOC ICE-12GD

Złącze karty graf. PCI-E 16x ver. 5.0
Producent chipsetu NVIDIA
Chipset GeForce RTX 5070
Rodzaj pamięci DDR7
Szyna pamięci 192-bitowa
Wielkość pamięci VRAM 12 GB
Taktowanie rdzenia 2512 MHz
Taktowanie rdzenia (Boost) 2587 MHz
Taktowanie pamięci 28 Gbps
Rdzenie CUDA 6144
Porty wideo 3 x DisplayPort
1 x HDMI
Chłodzenie Aktywne
Liczba wentylatorów 3
Obsługiwane standardy DirectX 12 API
OpenGL 4.6
Pozostałe parametry
  • Zalecany zasilacz 750W
  • Złącza zasilania 16-stykowe*1
Wymiary

50 x 120 x 290 mm

Wersja Box
Oznaczenia image
Parametry:
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
36 mies.
Rodzaj pamięci:
DDR7
Wersja:
Box
Złącze karty graf.:
PCI-E ver. 5.0
Producent chipsetu:
NVIDIA
Szyna pamięci:
192-bitowa
Wielkość pamięci VRAM:
12 GB
Obsługiwane standardy:
DirectX 12 API, OpenGL 4.6
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: