🛒 Rabat 10% na wszystkie produkty + darmowa dostawa od 100 zł! 🛒
Tylko od 30.08 do 1.09 użyj kodu SZKOLA i skorzystaj z okazji!
Nie przegap! Zrób zakupy już teraz! ⏳

Elektroniczna gra w okręty ze światłem Simba

Symbol: WGSIMR0UC014435
Dostępność: 30 szt.
113.02 132.96 -15%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
113.02
Do końca promocji pozostało:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 797125306 Zostaw telefon
Zamów w ciągu
a paczkę wyślemy dziś
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
0
  • DPD Pickup 0
  • Kurier DPD 0
  • Paczkomaty InPost 15.98
Więcej o produkcie
Wiek:
Od 5 lat
Waga
0.15 kg
EAN:
4000826002352

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 

Parametry:
Wiek:
Od 5 lat
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: