Elektroniczna gra w okręty ze światłem Simba
Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
606104435 |
Rodzaj | Strategiczne i ekonomiczne |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 2 |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 5 lat |
Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
Produkt na baterie | Tak |
Baterie w zestawie | Tak |
Zasilanie | Baterie/akumulatory AA |