Gra Cortex Harry Potter Rebel
Cortex Harry Potter
Kto jest najbystrzejszym czarodziejem?
Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet... rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!
Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
Na czym to polega?
- Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
- Gdy któryś z graczy stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
- Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
- Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!
Osiem rodzajów tematycznych zadań!
- Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
- Wyścig o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej wygra.
- Unikalny patronus. Zakryj kartę dłonia i powiedz, który z patronusów pojawił się tylko raz.
- Magiczny chaos. Wskaż kolor najczęściej występującej poświaty.
- Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego odpowiedniej ręki (wskazówką jest kolor poświaty na karcie).
- Domy Hogwartu. Wskaż godło jednego z domów, które nie pasuje do pozostałych.
- Magiczny krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został dodany lub odjęty po drugiej stronie.
- Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart.
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
CORHP01PL |
Marka | Harry Potter |
Rodzaj | Logiczne Gry karciane |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 6 |
Czas gry | 15 min |
Wersja | Podstawa |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 8 lat |
Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
Produkt na baterie | Nie |
Baterie w zestawie | Nie |
Zasilanie | Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
|
Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 14 x 14 x 5 cm |