🛒 Rabat 10% na wszystkie produkty + darmowa dostawa od 100 zł! 🛒
Tylko od 30.08 do 1.09 użyj kodu SZKOLA i skorzystaj z okazji!
Nie przegap! Zrób zakupy już teraz! ⏳

Gra Pętla LUCRUM GAMES

Symbol: 00143
Dostępność: 14 szt.
191.25 225.00 -15%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
225
Do końca promocji pozostało:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
0
  • DPD Pickup 0
  • Kurier DPD 0
  • Orlen Paczka 0
  • Kurier Inpost 15.37
  • Pocztex Odbiór w Punkcie 15.98
  • Paczkomaty InPost 15.98
  • Pocztex 16.6
Więcej o produkcie
Waga
1.455 kg
EAN:
5904305400143

Dr fuks powraca powraca powraca
Pętla to zakręcona gra kooperacyjna typu deck building, w której wcielicie się w Strażników Czasu by stoczyć spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Zdobywajcie potężne artefakty, które pomogą wam powstrzymać wszechobecne duplikaty doktora a następnie dokonać sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie specjalne umiejętności waszych postaci i możliwości zapewniane przez karty, mistrzowsko opanujcie również zasady PĘTLI, łącząc ich efekty w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie jednak czujni! Doktor raczej nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom!

Pętla wspólny wróg jednoczy!
Witamy Was w szeregach naszej korporacji ! Od teraz waszym celem jest przede wszystkim pokonanie szalonego dra Fuksa. W Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks ostatecznie naruszy wszechświat. W tym przypadku to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało już żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, aby generować nowe duplikaty samego siebie i wyrwy w czasoprzestrzeni. W wyniku wyrw pojawia się tam wir A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata! Co zrobić, żeby do tego nie dopuścić? Zbierać, a przede wszystkim mądrze wykorzystywać, potężne artefakty, takie jak Duża Rolka Taśmy Klejącej czy Święty Graal. Dodatkowo musicie skupić się na tym, aby odsyłać duplikaty doktora w niebyt. Po trzecie musicie wypełniać zadania, które stawia przed Wami gra, a które pomogą powstrzymać machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!

Gra zawiera cztery tryby rozgrywki, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie i inny poziom trudności. Dodatkowo oferuje też wariant solo przeznaczony dla pojedynczego gracza.

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

00143

Rodzaj Planszowe
Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy 1
Max. liczba graczy 4
Czas gry 60 min
Wersja Podstawa
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 12 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 1 plansza czasoprzestrzeni
  • 1 plansza kwatery głównej
  • 1 model machiny dra Fuksa
  • 5 drewnianych pionków agentów
  • 100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
  • 65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich)
  • 10 kafli sabotażu
  • 3 kafle wiru
  • 8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
  • 38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
  • 1 woreczek
  • 1 broszura operacyjna
  • 1 karta z zasadami gry solo
  • Instrukcja
Parametry:
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: