Gra Ukryta tożsamość Rebel

Symbol: FUSEC-PL R0 1
Dostępność: 5 szt.
98.40 123.00 -20%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
100.8
Do końca promocji pozostało:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
15
  • InPost Paczkomat 24/7 15
  • Kurier 17.8
Więcej o produkcie
Waga
1.445 kg
EAN:
5902650618206

Gra Ukryta tożsamość

Przyjmij jedną z tajemniczych tożsamości i spraw, by inni odgadli, kim jesteś. Przedstaw swoją postać najlepiej, jak potrafisz, używając kart z piktogramami. Korzystaj z nich oszczędnie, bo każdej rundzie wcielisz się w nowego bohatera, a liczba Twoich kart będzie maleć! Czy jesteś w stanie działać jako sprawny informator i bystry obserwator jednocześnie?

Ukryta tożsamość to niebanalna gra skojarzeniowa, w której wykorzystujemy karty z prostymi grafikami, by przekazać innym graczom informację o tym, w jaką postać się wcielamy. W tym samym czasie obstawiamy możliwe tożsamości innych graczy, musimy więc nie tylko celnie dobierać swoje skojarzenia, ale też trafnie interpretować podpowiedzi pozostałych.

Na czym to polega?

  • W każdej rundzie wykładamy w odpowiednich miejscach 8 losowych kart postaci.
  • Każdy z uczestników otrzymuje 1 z kluczy z numerem odpowiadającym karcie, określającej ukrytą tożsamość.
  • Naszym zadaniem jest naprowadzenie innych, aby odgadli, o którą postać chodzi. W tym celu wykorzystujemy specjalne karty piktogramów. Każde z nas zaczyna z 10 kartami i nie będzie dobierało kolejnych! Cała rozgrywka trwa 4 rundy, warto więc rozsądnie dysponować swoimi obrazkami.
  • W danej rundzie możemy wykorzystać od 1 do 3 piktogramów. Umieszczamy je w specjalnych sejfach po wybranej stronie: zielonej, aby poinformować, jaka jest nasza postać lub czerwonej, aby poinformować, jaka nie jest.
  • Wszyscy gracze równocześnie i w tajemnicy obstawiają tożsamości przeciwników.
  • Gdy każdy odda swoje głosy, przyznawane są punkty. Gracz otrzymuje po 1 punkcie za każdą poprawnie odgadniętą postać innego gracza oraz za każdego przeciwnika, który poprawnie odgadł jego postać.
  • Zwycięża osoba, która po 4 rundach zgromadzi najwięcej punktów.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Podobają Ci się kalambury, ale nie lubisz wychodzić na środek i wymachiwać rękami przed całą grupą? Ukryta tożsamość jest dla Ciebie! Tutaj również musimy wykazać się umiejętnością niebanalnej komunikacji, a wszystkie informacje przekazujemy za pomocą obrazków.
  • Gra pozwala ćwiczyć nieszablonowe myślenie i skojarzenia, a ponadto pozwala jeszcze lepiej poznać naszych znajomych. Obserwowanie, jakimi drogami błądzą ich umysły, może być tyleż cenne, co zabawne i zaskakujące!
  • Oprócz zwykłej rozgrywki, w której każdy gromadzi punkty dla siebie, instrukcja opisuje też specjalny tryb współpracy.
Informacje o produkcie
Nr katalogowy

FUSEC-PL R0 1              

Rodzaj Rodzinne i towarzyskie
Planszowe
Min. liczba graczy 3
Max. liczba graczy 8
Czas gry 30 min
Wersja Podstawa
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 12 lat
Materiał Papier / Makulatura
Tektura
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • Plansza
  • 8 x Sejf
  • 8 x Tajemniczy klucz
  • 8 x Znacznik
  • 8 x Żeton punktacji o wartości 30
  • 64 x Klucz do głosowania (po 8 dla każdego z graczy)
  • 90 x Dwustronna karta z piktogramami
  • 150 x Dwustronna karta postaci
  • Instrukcja
Parametry:
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: