🛒 Rabat 10% na wszystkie produkty + darmowa dostawa od 100 zł! 🛒
Tylko od 30.08 do 1.09 użyj kodu SZKOLA i skorzystaj z okazji!
Nie przegap! Zrób zakupy już teraz! ⏳

Brak towaru

Klocki R/C 2w1 Robot Samolot EE

Symbol: ZKL.C51030W
Dostępność: 0 szt.
259.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
0
  • Kurier Inpost 0
  • Pocztex Odbiór w Punkcie 0
  • Pocztex 0
  • Paczkomaty InPost 0
  • DPD Pickup 0
  • Orlen Paczka 0
  • Kurier DPD 17.9
Więcej o produkcie
Waga
1.75 kg
EAN:
5903864908886
Opis Klocki R/C 2w1 Robot/Samolot EE
 
Każdy z nas, mały i duży, uwielbia zabawę klockami.
Prezentowany zestaw, to propozycja dla młodych, bystrych konstruktorów.
Po złożeniu myśliwca lub robota można go wyposażyć w baterie i z łatwością nim sterować za pomocą pilota dołączonego do zestawu.
Ten 917-elementowy zestaw rozwija wyobraźnię, zdolności manualne oraz koordynację ruchową.
Przez zabawę dziecko uczy się logicznego myślenia, posługiwania się przedmiotami i dopasowania ich do siebie.
Funkcje myśliwca:
- funkcja strzelania
- otwierany kokpit
- podwozie wykonane ze wzmacnianego plastiku,
- duży pilot R/C,
- częstotliwość pracy 2,4 GHz.
Funkcje robota:
- ruchome dłonie
- ruchome ramiona
- ruch lewo/prawo
- poruszanie się przód/tył
Wymiary opakowania ok. 42 cm x 34 cm x 9 cm.
Prezentowany zestaw to szybka jada dla najmłodszych miłośników autek zdalnie sterowanych i wielkie emocje!
Całość zapakowana w kolorowe opakowanie typu walizka, idealnie nadaje się na prezent.
Zawartość zestawu
- klocki technic 917 szt,
- kontroler 2,4 GHz zasilany bateriami typu 2 x AA 1,5 V - brak w zestawie,
- ładowarka USB,
- akumulator 3,6 V  400mAh,
- silniki
- instrukcja,
- naklejki dekoracyjne.
Specyfikacja
 
 
- czas ładowania ok. 1,5 - 2 godziny,
- zasięg około 50 metrów,
- czas zabawy ok. 10-15 minut,
- maksymalna prędkość ok. 6 km/h,
- materiał tworzywo sztuczne,
- zabawka przeznaczona dla dzieci od 6-go roku życia.
Parametry:
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: