Maszyna Do Łapania Cukierków Wesołe Melodie LEAN Toys

Symbol: 1279
Dostępność: 40 szt.
116.00 145.00 -20%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
116
Do końca promocji pozostało:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
0
  • Kurier 0
  • InPost Paczkomat 24/7 0
Więcej o produkcie
Waga
2 kg
EAN:
5905884457979

Maszyna Do Łapania Cukierków Wesołe Melodie

Poławiacz słodyczy - interaktywna zabawka dla dzieci i młodzieży. Znudziły was zwykłe zabawy? Sięgnijcie po Poławiacza słodyczy! Niczego przecież nie lubimy tak bardzo, jak słodkości, dobrej zabawy i odrobiny rywalizacji. Cukierkowy łowca - słodka zabawa dla małych i dużych! Koncepcja tej maszyny na pewno jest wam doskonale znana - od wielu lat, zawartość  jej podobnych, choć nieco większych rozmiarami, budzi pożądanie w wesołych miasteczkach. 

Jak złowić słodycze?

Zasada działania gadżetu jest prosta:

1. Wrzuć monetę (żeton) w szczelinę.
2. Automat zagra melodię - nie odpływaj w rytm tych cudnych brzmień rodem z wesołego miasteczka, tylko...

3. Łap za wajchy i wyławiaj słodycze! Liczy się spryt i zręczność.

Komu uda się wyłowić najwięcej słodkości, ten wygrywa i może zjeść je wszystkie. Gotowy? Do dzieła! Zabawa, która nigdy się nie kończy. Cukierkowy łowca to gadżet, który urozmaici niejedno spotkanie z przyjaciółmi. Za każdym razem, gdy tylko macie ochotę na zajmującą rozrywkę, wrzućcie słodycze (lub dowolne inne przedmioty) do poławiacza i bawcie się w najlepsze. 

Cukierkowy łowca to świetny gadżet, który będzie atrakcją każdej imprezy!

Wymiary:

- długość: 27 cm
- szerokość: 20 cm

- wysokość: 35 cm

Zabawka zapakowana w kolorowe pudełko idealnie nadaje się na prezent.

Zabawka zasilana bateriami (brak w zestawie).

Wymiary opakowania:

36 cm x 21 cm x 27 cm

Informacje o produkcie
Długość towaru w centymetrach 23
Wysokość towaru w centymetrach 38
Szerokość towaru w centymetrach 29
Waga gabarytowa w gramach 4224.33
Parametry:
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: